mandag den 27. juni 2011

Endnu en kjole og weekend guldet.

Manden synes lige han ville ud og bade med en kammerat her til aften. Men det er selvfølgelig også med at nyde det lækre vejr så længe det er her. ;-D Lea er på mini ferie hos bedste og mikkel musen putter. Så jeg gik straks i sving med at sy to bambi kjoler. Her er den så:


I lørdags tog Lea og jeg på loppemarked her i byen. Der var dog kun 4 boder deroppe. øv.. Men vi var deroppe i god tid og henne i et hjørne stod dette teaktræs sofabord med nogen vare på. Spurgte sælgeren om det var til salg, ja det var det da. Fik det for 100 kr. Det da BILLIG synes jeg. skal lige have slebet bordpladen lidt ned og givet det en ny omgang lak. Synes i ikke det flot?? (se lige bort fra min kærestes herre grimme sofa, hader den. Godt rosebak brugte den som kradsebræt, for så kan jeg snart købe mig en ny/brugt sofa)



Sidst men ikke mindst skal i da også se hvad jeg fandt i den lokale genbrug.

En fin fin bog med mummitroldene

En super sød bog med de fedest billeder i.

Bambi Junior sengesæt

Junior sengesæt med barnevogne

Total 80ér Junior sengetøj med Mickey Mouse


Baby sengetøj med klovne


Derud over fandt Lea en bog med bamse og kylling, en handy manny taske, det fineste puzzlespil (viser jeg sener) og perleplader med alfabetet og numre på.

-og velkommen til de nye læser. Jeg skal nok se om jeg kan nå forbi alle jer med blogs. ;-D

Hav en dejlig aften.
                                                                             smil fra



7 kommentarer:

  1. Sikkem Bambikjole. Den er så sød. Og det bord der, det har da engang stået i mit barndomshjem ;)

    SvarSlet
  2. Dejligt at se at bambi sengesættet nåde frem.

    SvarSlet
  3. Det er ikke det jeg købte af dig, desværre. dette er fra den lokale grnbrugs biks, og kun et junior betræk. Jeg fik aldrig det sæt jeg købte af dig. ;-(

    SvarSlet
  4. Lækkert sofabord - og meget billigt :)

    SvarSlet
  5. Øv Jeg har nemmelig heller aldrig fået det retur.

    SvarSlet
  6. Ja, det super træls. Synes bare det var så fint og ville vildt gerne have syet masser af kjoler til lea. ;-( Men det jeg har fundet kommer mikkel til at bruge til hans junior dynen, har nemlig ikke så meget drenge betræk. Så øv ingen Bambi kjole til Lea. ;-(

    SvarSlet
  7. Så lige kjolen... Wow den er feeee!

    SvarSlet