torsdag den 25. august 2011

Begravelse og lidt arve stykker.

Idag blev min morfars søster Ellen begravet. Hun var et super fantastisk menneske og ville alle det bedste. hun blev 86 år og var klar i hovedet helt til det sidste og er det ikke sådan vi alle ønsker at komme herfra? Da begravelsen var ovre gik vi hjem til Ellen og fik derefter lov til at tage de ting vi evt kunne bruge. Jeg ventede til den nærmest familie havde valgt deres og så fik jeg disse fine ting med mig hjem:

En fin stor skål fra Scherzer bavaria:


Felur kæmpe kagefad:


Super sød glas vase:


-og sidst men ikke mindst et par ray ban originale solbriller, super flotte uden srkæmmer. Kan desværre ikke tage billeder af dem da min mand skulle have dem med over til en kammerat og vise frem. Han synes de SÅ fantastiske. SKØNT SKØNT!!

Så jeg vil slutte af med at sige hvil i fred søde Ellen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar